ÅGALLERIET, Hans Futtrups Sti 3, 3310 Frederiksværk,

er Frederiksværk Kunstforenings base og udstillingssted, som ligger roligt og naturskønt ved åen i Frederiksværks spændende Krudtværksområde, hvor en mængde andre foreninger også har til huse.
Der er fem minutters gang fra Ågalleriet til Frederiksværks gågade og offentlig transport

Over for Ågalleriet ligger foreningens rummelige værksted, hvor een eller flere male/tegnegrupper er i gang stort set hver eneste dag året rundt. Se mere under "VÆRKSTEDET"!

Vores udstillende kunstnere er altid meget begejstrede over lokalets muligheder. Se mere under "For udstillere"

Galleriets er åbent under udstillingerne torsdag-søndag 13-16, medmindre andet er oplyst under den enkelte udstilling (se "UDSTILLINGER")

Download kort med Ågalleriets placering fra menuen til højre.

Kort med Ågalleriet Kort med Ågalleriet
ÅGALLERIET