Februar måneds udstilling består af en ophængning af  værker fra samlingen: både de værker, der er indkøbt i løbet af 2015 blandt de udstillende kunstnere og udvalgte værker fra foreningens samling. På den ene væg hænger de værker, der er til udlodning, dvs de værker, man kan være så heldig at vinde til evigt eje, når lodtrækningen går i gang til generalforsamlingen. På den anden væg hænger værker, som man kan låne til sin egen stue lige til næste generalforsamling. Under hvert udlånsværk hænger en seddel, man kan skrive sig på, hvis man ønsker at låne værket - er der flere om buddet, vil der blive trukket lod til generalforsamlingen.

Benyt lejligheden til at se det hele efter i sømmene, udstillingen er åben fra 11/2 til 21/2, torsdag til søndag 13-16.

11/2- 21/2 INDKØBTE VÆRKER